Subject: Re: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel
From: "Eesti Haiglate Liit" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 09:48:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Eesti Haiglate Liidu tagasiside psühhiaatrilise abi seaduse 
muutmise seaduse (ohjeldusmeetmete regulatsiooni kohaldamisala laiendamine) 
eelnõule.

Lugupidamisega

Urmas Sule

Juhatuse esimees

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 10, 2025 1:57 PM
To: Eesti Puuetega Inimeste Koda <[email-masked]>; Eesti Õdede Liit 
<[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Eesti Arstide 
Liit <[email-masked]>; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked]>; 
Eesti Patsientide Liit <[email-masked]>; TÜK Patsientide nõukoda 
<[email-masked]>; PERH Patsiendinõukoda 
<[email-masked]>; Eesti Psühhiaatrite Selts <[email-masked]>
Subject: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 15. augustiks

Pealkiri: Patsientide ohjeldusmeetmete rakendamine vältimatu abi, kiirabi, 
statsionaarse eriarstiabi ja õendusabi teenuse osutamisel

Registreerimise kuupäev: 10.07.2025

Registreerimise number: 1.2-2/26-9

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee